تحت تأثیرپیامک ها قرار نگیرید؛ به اصلح رای دهید :: اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

حامیان دکتر جلیلی در گرمسار
اللهم عجل لولیک الفرج
«اگر دیر آمدم مجروح بودم...»
آن مرد به نوای غریبانه این عمار مولای خود لبیک گفت
و در هجمه ریاست طلبان و منحرفان و .. عاشقانه ولایت مداری را به رخ کشید.
بایگانی

تارنمای ستاد مردمی حیات طیبه

ما در دورانی قرار گرفته ایم
که جهاد فی سبیل الله
در شکلی اگرچه نه به صراحت دوران جنگ
اما با همان دشواری ها و شاید با ظرافت بیشتری، بر دوش همه ی ماست.
«امام خامنه ای-روحی فداک»
آخرین نظرات


رهبر معظم انقلاب راجع به پیامک های میلیونی در آستانه انتخابات چه فرمودند؟

 

 

با نزدیک شدن روز انتخابات بازار تخریب ها، شایعات و نقل قول های نادرست در قالب های مختلف و گسترده مثل پیامک و شبکه های اجتماعی، بیش از پیش داغ شده است.

به گزارش رجانیوز، طی چند روز گذشته موجی از تلاش ها برای تخریب و تضعیف سعید جلیلی در قالب ارسال پیامک های میلیونی از سامانه های ارسال پیامک، کلید خورده است.

محتوای این پیامک‌ها گستره وسیعی از شایعات، تخریب ها و نقل قول های نادرست را شامل می شود که از جمله آنها می توان به شایعه انصراف دکتر جلیلی از انتخابات، نظرسنجی های ساختگی برای ایجاد تردید در رای آوری سعید جلیلی و نقل قولی از آیت الله مهدوی کنی علیه جلیلی اشاره کرد.

گفتنی است طی دو روز گذشته "پیامک های میلیونی تخریبی" به طور آشکار کوشیده اند در قالب آنچه "انتشار نتایج نظر سنجی های انتخاباتی" می خوانند، دکتر جلیلی را فاقد بدنه اجتماعی و بدنه رای نشان داده و با القای "خطر رای آوردن گزینه اصلاحات" هواداران جلیلی را در رای دادن به او دچار تردید نمایند.

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارها بر لزوم "تشخیص اصلح" و کوتاه نیامدن از آن تاکید کرده اند. چندی پیش رهبر معظم انقلاب ، به تلاش برای تاثیرگذاری بر آراء از طریق "پیامک های میلیونی اشاره کرده و یادآور می شوند که این گونه اقدامات نباید در انتخاب "اصلح"  و "رای دادن" به او موثر باشد. ایشان در در صحبت های خود به مناسبت آغاز سال جدید در حرم مطهر رضوی می فرمایند: "البته این روزها با این وسائل عجیبِ رسانه‌ایِ کنونی ــ‌ این پیامکها و امثال اینها ــ متأسفانه حرفهای گوناگون، نسبتهای گوناگون به اشخاص گوناگون، رواج دارد. گاهی ممکن است یک نفر هزاران پیامک بفرستد. برای من گزارش دادند که ممکن است در ایام انتخابات، روزی چند صد میلیون پیامک رد و بدل شود. مراقب باشید، تحت تأثیر این چیزها قرار نگیرید؛ نگاه کنید، تشخیص بدهید، اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف، اسم او را به صندوق رأی بیندازید"

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی