قالیباف اول و جلیلی پنجم است! :: اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

حامیان دکتر جلیلی در گرمسار
اللهم عجل لولیک الفرج
«اگر دیر آمدم مجروح بودم...»
آن مرد به نوای غریبانه این عمار مولای خود لبیک گفت
و در هجمه ریاست طلبان و منحرفان و .. عاشقانه ولایت مداری را به رخ کشید.
بایگانی

تارنمای ستاد مردمی حیات طیبه

ما در دورانی قرار گرفته ایم
که جهاد فی سبیل الله
در شکلی اگرچه نه به صراحت دوران جنگ
اما با همان دشواری ها و شاید با ظرافت بیشتری، بر دوش همه ی ماست.
«امام خامنه ای-روحی فداک»
آخرین نظرات

قالیباف اول و جلیلی پنجم است!

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ق.ظ


آخرین نظرسازی ناشیانه خبرگزاری حامی قالیباف پروژه نظرسازی هفته های اخیر را لو داد

 

خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در یک نظرسازی ناشیانه اعلام کرد که قالیباف، روحانی، رضایی و ولایتی بیش از سعید جلیلی رای دارند!

به گزارش رجانیوز، این نظر سازی که به یک نهاد معتبر منتسب شده است، آشکارا نشان داد که رسانه سازمان تبلیغات اسلامی تبدیل به یک ابزار جنگ روانی برای تخریب گفتمان انقلاب اسلامی شده است. 

همچنین این دروغ پردازی نشان داد که نظرسازی های پیشین که در این خبرگزاری منتشر می شد ، چه میزان اعتبار دارد.

نکته جالب این که نظرسنجی معتبر سایت تبیان وابسته به سازمان تبلیغات که در سالهای 84 و 88 به درستی جواب داد، در روزهای گذشته بعد از صدرنشینی سعید جلیلی، بدون هیچ توضیحی از روی خروجی سایت حذف شد.

گفتنی است پس از مناظره سیاسی، استقبال از دکتر جلیلی اوج گرفت و در نظرسنجی سایت تبیان، جلیلی صدرنشین نظرسنجی این سایت شده بود.

به هر روی استقبال گسترده از دکتر جلیلی، مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی را به شدت نگران کرده و با نظرسازی می کوشند در بین رای دهندگان به جلیلی تردید ایجاد کنند. دو قطبی شدن فضا میان جلیلی و روحانی موجب شده تا رای کاندیداهایی که بین حق و باطل پیاده روی می کنند به شدت ریزش کند و تحرکات دائمی آنها برای القای صدرنشینی خود در نظرسنجی ها اتفاقا نشان می دهد خلاف این مساله در جامعه اتفاق افتاده و فرد دیگری در صدر نظرسنجی ها قرار گرفته است.

به نظر می رسد این نظرسازی ناشیانه، پروژه نظرسازی هفته های اخیر رسانه های پرشمار حامی قالیباف را به خوبی لو داد؛ پروژه ای که از ابتدا وی را صدر نظرسنجی ها نشان می داد تا در نهایت در روزهای آخر مخاطب ضمن باور این مساله، حتی به اجبار هم که شده، از رای خود صرف نظر کرده و به قالیباف رای دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی