دو سه تا جمله با یک رای اولی :: اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

حامیان دکتر جلیلی در گرمسار
اللهم عجل لولیک الفرج
«اگر دیر آمدم مجروح بودم...»
آن مرد به نوای غریبانه این عمار مولای خود لبیک گفت
و در هجمه ریاست طلبان و منحرفان و .. عاشقانه ولایت مداری را به رخ کشید.
بایگانی

تارنمای ستاد مردمی حیات طیبه

ما در دورانی قرار گرفته ایم
که جهاد فی سبیل الله
در شکلی اگرچه نه به صراحت دوران جنگ
اما با همان دشواری ها و شاید با ظرافت بیشتری، بر دوش همه ی ماست.
«امام خامنه ای-روحی فداک»
آخرین نظرات

دو سه تا جمله با یک رای اولی

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ


و سلام نام خداست

امشب توی ستاد نشسته بودم و داشتم شور همشهری هام رو برای حماسه سیاسی میدیم که یه جوون اومد تو ستاد و درخواست عکس دکتر رو کرد

توی اون فرصت کم یکی دوتا سوال ازش کردم که گفتم جاش هست بزارمش توی وبم

بعد سلام و احول پرسی

میشه خودت رو معرفی کنی ؟

حسین میرشکار هستم

رای اولی هستی ؟

بله

حالا چرا دکتر ؟

خب دوسدارم شخصی رو که انتخاب میکنم معیار های آقا رو داشته باشه ولایت مدار باشه خدا ترس باشه شجاع باشه میبینی چجوری جلوی اشتون اینا ایستاده

میدونی جانبازه ؟ میدونی یه پا نداره ؟ فکر نمیکنی بعدا مسخره ات کنن دوستات ؟

آره ، اتفاقا یکی دیگه از ملاک هایی که باعث شد انتخابشون کنم همین بود که از بچه های جبهه و جنگه وطن پرستیش رو هم که ثابت کرده اتفاقا اینجوری فکر میکنم من هم در برابر هزاران قدمی که شهدا و جانبازها برامون برداشتن یک قدمی برداشتم

به نظرت رای تو هم تاثیری توی آینده نظام داره ؟ اخه یک رای اونم رای یک رای اولی چه تاثیری داره؟

مسلمه منی که رای میدم توی سرنوشت خودم سهیم میشم و مطمئنا رای من مشتی میشه تو دهن آمریکا انشالله

مزاحمت نشم حرف آخرت رو بزن رای اول و دکتر ؟

توکل بخدا الان دیگه ایمان دارم که از همین رای اول رایم با یک انتخاب اصلح شروع میشه

دستت درد نکنه موفق باشه

سلامت باشید خدا قوت سلام من رو هم به دکتر برسونید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی